-->

Blogger'mı ? Wordpress'mi ?




Son zamanlarda bloggerında kullanıcısının artmasıyla birlikte blogcuların aklında bir soru oluşmaya başladı. Acaba Blogger'mi ? Wordpress'mi ?

Sizler için bu konuyu kendi kişisel bilgilerimle tecrubelerimle açıklayacağım.
Ben kullanıcılar açısından Blogger'ın daha yararlı olacağını düşünüyorum.

Neden Blogger ? 
Gerek Adsense'yi birebir desteklemesi gerek domain ve hostingde kolaylık sağlaması açısından blogger şirketini wordpress şirketine oranla daha iyi buluyorum. Gelen son güncellemelerden sonra wordpress le arasındaki farkı iyice açan bloggerdaki tek sıkıntıyı tema kısıtlılığı olarak görüyorum. Bu konuda wordpressin hakkını yememek lazım tasarımlar daha cazip kodlanabiliyor ve kullanılıyor. Diğer bir açıdan bakıcak olunursa yerleşim ve html düzenle seçenekleri olmasının avantajıyla bu konudada blogger çok çok daha iyi.

Zaten günümüzde açılan bloglara bakılırsa artık Blogger Wordpress'e oranla çok daha fazla kullanılıyor. Adsenseyi de birebir kullanmanız bence bloggeri wordpressin önüne geçirmek için yeterli. Eğer yeni başlıyorsanız size blogger ile başlamınızı tavsiye ederim.
Son olarak birşey eklemek istiyorum bloggerda para vermeden google indexinde çıkarken wordpresste ücret ödeyerek google indexine çıkıyorsunuz.


Arama Etiketleri : Blogger Nedir ? Wordpress Nedir ? Blogger mi Wordpressmi Blogger Wordpress karşılaştırma
Facebook Comments

7 yorum

Ben blogger kullanıyorum çok memnunum

Balas

Blogger kullanıcıları her zaman daha çok memnun oluyor bencede blogger

Balas

blogger bence wp beni zorladi ve blogger kolay

Balas

Bir blogger kullanıcısı olarak bencede blogger

Balas

Eğer ileriye yönelik birşeyler istiyorsanız kesinlikle wordpress'i seçmelisiniz google'un ne yapacağı hiç bir zaman belli olmuyor bi bakmışsınız hesaplarınız bloke edilmiş ;) 2k hitli sitemi patlatmıştı google amca

Balas

Şimdilik blogger diyorum, gelişim açısından. Sonra wordpresse geçebilirim.

Balas



Blogger tarafından desteklenmektedir.