-->

Soundcloud'ta Çok Dinlenmenin Sırları

Bu benim kişisel hesabımın istatistikleri hesabımda 152 adet ses dosyası yüklüyken yeni instrumental parçaları paylaşmak üzere ses dosyalarını silmek zorunda kaldım ve sildim. Lakin sildikten sonra eski istatikler gitmedi bu benim için güzel bir şey oldu. Şimdi sizlere nasıl çok fazla dinleneceğiniz hakkında taktikler ve itiraflar vericem. 

1 - Altın Kural Etiketleri İyi Kullan
Ses dosyalarını yüklerken ayarlar kısmında etiketler sorar bu etiketleri çok iyi kullanmanız gerekiyor. Çalışmanızla alakası olsun olmasın tüm popüler etiketleri ekleyin oraya ne kadar çok etiket o kadar çok dinlenme demektir. 

2 - Ses Dosyalarının İsmini İyi Girin
Ses dosyalarının isimlerini ne kadar detaylı ve iyi girerseniz arama sonuçlarında o kadar başta olursunuz. Arama sonuçlarında en üstte olmak demek en fazla dinlenen olmak demektir. 

3 - İşini İyi Yapan Herkesi Beğenin Ve Takip Edin 
Bu çok önemli bir takipçi kasma yöntemidir. Elinizden geldiği kadar takibinize dönücek, size yorum yazıcak, repost yapıcak ve beğenecek insanları takip edin. Onlar size yorum yaptıkça işinizi iyi yaptığınız her fırsatta dinleyicileri uyarıcaktır. 

4 - Youtube'de Olupta Soundcloud'da Olmayan Ses Dosyalarını Yükleyin
Bu çok önemlidir. İnsanlar youtubede dinlediklerini indirmeden android cihazlarında dinlemek istiyor olabilirler. Arama yaptıklarında ise üzücü sonuçlarla karşılaşıyorlar burada devreye siz giriyorsunuz ve yüklemeler yapıyorsunuz. 

Bu yolları deneyipte başarısız olan kullanıcı görmedim. 

Facebook Comments

0 yorum



Blogger tarafından desteklenmektedir.