-->

İnternetten Çevrimiçi Sunum Hazırlamak - Google Docs


Windows 8 ve 9 kullanan bazı arkadaşlar, bizlere PowerPoint yükleyemediklerini ve sunum hazırlamayamadıklarını söylemişlerdi. Bunun çok basit bir çözümü olduğunu söyleyeyim. Öncelikle Google bize internetten online olarak sunum hazırlama olanağı sunan bir yazılım geliştirmiş.

Adı Google Docs 
Kullanımını anlatmaya gerek duymuyorum çünkü çalışma sistemi, PowerPoint ile aynı ve sadece sunum hazırlama olanağı sunmakla kalmıyor aynı zaman Word, Excel gibi diğer windows eklentilerinin de yapabildiklerini yapabiliyor olması bizi bu gereksiz telaştan kurtarıyor.

Şimdi ufak bir tanıtım yapacağım.

docs.google.com adresine giriş yapın.

Eğer google hesabınız açıksa anasayfası otomatik olarak açılacaktır. Eğer google hesabınız yoksa buradan kaydolun.

Giriş olayını atlattıktan sonra anasayfada sol tarafta menü işareti olacaktır. Oradan slaytlara girin. Daha sonra altta beliren artı işaretine tıklayarak sunumunuzu hazırlamaya başlayın.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana yorum yapmayı unutmayın :)
Facebook Comments

2 yorum

Başarılar dilerim, "Anasayfa" hakkımızdakinin yanındaki yanlış url atamışsın.

Balas

Evet gördüm ve düzelttim yorumunuz için teşekkür ederim.

Balas



Blogger tarafından desteklenmektedir.